pph  

Miről szól 2012-ben a marketing?


Termékfejlesztés válságban, márkaépítés promóciókkal, fogyasztói hűség és közösségi kommunikáció. Erről szól a Kreatív áprilisi konferenciája, ahol az esettanulmányoké lesz a főszerep.


A hirdetési pénz csak a kutya vacsorája lesz 2012-ben – ez derült ki a tavaly decemberi Média 2012. című konferencián, ahol a legnagyobb reklámköltéssel rendelkező szektorok marketinges döntéshozói mutatták meg, mire számíthat tőlük a médiaipar. Ebből az is következik, hogy a marketingeseknek kisebb büdzséből, és sokszor csökkentett stábbal kell csodát csinálniuk, vagyis növelni az eladásokat, csillogóbbá tenni a céget és a márkát. Mihez nyúlhatnak idén? Mitől nő az eladás, ha nincs pénz kommunikációra és fejlesztésekre?

A Kreatív Marketingfórum című konferenciáján a négy legalapvetőbb marketinges folyamatra adunk aktuális válaszokat. Elsőként azt mutatjuk be, hogyan lehet ilyen gazdasági környezetben terméket szolgáltatást fejleszteni, melyek azok a területek, ahol van értelme ilyenben gondolkodni. Milyen trendek befolyásolják a fogyasztókat, és hogyan hat mindez a napi és tartós fogyasztási cikkek vásárlására.

Külön blokk foglalkozik a hűségprogramokkal. A nagy kérdésre, hogyan lesz egy vevőből lojális törzsvásárló, a Tesco, a Vodafone vezetői adnak választ.

Szintén esettanulmányok segítségével mutatjuk be, milyen taktikai eszközökkel növelhető az értékesítés és azt is, hogyan lehet promóciókkal márkát építeni.

Az elmúlt két évben nem volt olyan szakmai konferencia, ahol ne esett volna szó a közösségi média erejéről. A Marketingfórumon inkább azt mutatjuk meg, egyáltalán kinek érdemes erre a felületre koncentrálni, mennyibe kerül a jelenlét és mit hozhat.


A konferencián az esettanulmányoké a főszerep. Arra törekedtünk, kevés általánosságot és sok azonnal alkalmazható tudást adjanak át az előadók. Éppen ezért, ezen az eseményen marketingesek állnak majd a színpadon és saját tapasztalataikat osztják meg.


A
z esemény a fenntarthatóságért sokat tevő vállalatokat elismerő I. FMCG Greennováció nagydíj átadásával fejeződik be, amit kötetlen After Conference Network Drinking követ, ahol a marketing területén dolgozók közvetlenül is információt cserélhetnek egymással.